2x Battery Pro - Battery Saver v2.93 APK




  
  

2x Battery Pro - Battery Saver
Telefon hızlı pil tükendi mi ? Telefon her zaman önemli şu anda ölecek mi ? Bu uygulama akıllıca vearka planda Internet bağlantısı yöneterekpil ömrü için birçok ekstra saat uzatır .

 
 
*** Fazla 10.000.000 indir! ***

El ArtıkInternet bağlantısı açık / kapalı açmak gerekmez . Bu uygulama ,internet bağlantısı açık / kapalı açmak pil tüketimini ve veri kullanımını azaltmak , ama yine senkronizeönemli arka plan verileri tutmak için bir akıllı algoritma kullanarak pil ömrünü uzatır .

1. . Otomatikarka planda 3G/4G/WiFi bağlantısını yönetmek
2 . Durum çubuğunda pil seviyesini ve kullanımını göster
3 . Verimli ve kullanımı kolay

Müşteri Ne diyorlar:
JuiceDefender ile ✔ bir şarjla 2 gün var . Pro ve got 5 GÜN 2x Yüklü . İNANILMAZ ! JD & 2x Pro ile sadece yaklaşık 5 dakika boyunca kurulum saat geçirdim . Ben kendim yaşamamış olsaydı bu mümkün olduğuna inanıyordu olmazdı. ( Marvin Jackson )
✔ Ben 18 Ocak benim yeni Neo V yüklü başka , " kolay " , batarya koruyucusu vardı. Bu sürekli plan trafik ve 1MB/24h hakkında bana mal mobil şebeke bağlantısı açık . 2x Pil 1 Kb boşa değil , benim veri paketini kurtardı ! 30 % -35 % tarafından geliştirilmiş pil performansı söylemeye gerek yok . Teşekkür ederiz! ( Foivos L)
Ben daha önce denedim vb JuiceDefender , yeşil enerji gibi diğer tüm uygulamalar , büyük zaman emmek önce ✔ HTC hissi Benim pil ömrü 24 saate kıyasla şimdi yaklaşık 3-4 gündür. Yaşasın! ( patrick )
✔ Bu harika . Ben iyi çalıştı JuiceDefender vardı , ama bu artık 3 saat gibi tam anlamıyla son yapar . ( Kelby )

MONTAJ VE UNUTMAYIN :
Veya bunun dışındaen iyi şekildeayarları yapılandırmak için zaman veuzun pil kullanım süresi almak!

MEMNUN VEYA PARA GERİ GARANTİ
24 saat boyunca PRO sürümünü deneyin ve bunu sevmiyorum eğer bir geri almak .

ÖZELLİKLERİ :
★arka planda akıllıca Internet bağlantısı Yönet
★iletim kadarInternet bağlantınızı tutarak veri iletim bütünlüğü sağlamak bitti
★ Destek gece modu ( PRO - sadece )
★ Destek whitelist ve kara
Eğermasaya yacebine terstelefonu koyduğunuzda ★ Otomatikekranını kapatmak
★ -Build ekran filtresi daha fazla pil tasarrufu içinekran parlaklığını azaltmak için
★ Destek tamamen şarj bildirim ve düşük pil uyarısı
★ Pil simgesi tema değişkendir
★ Ayarlanabilir aralıkları ve ayarlarını etkinleştirmek
Şarj veya bağlama sırasında ★ Seçenek bağlantısı tutmak
★ mobil veri sağlamak değil Opsiyon zaman ekran kilidi
★ Saygı sistem ayarları
★ kapalı ne zaman ekranda veya sonrasında ses çal
★ Ana ekran widget'ları
★ Ekran pil kullanımı ve son takılı , tahmini batarya beri zaman zaman biterse , akü sağlık durumu , gerilim , sıcaklık , vb bilgi

Yeni Neler ( Mart 2014 Güncellendi 17 )
yeni ( Ayarlar> Programlar> Otomatik ekran kapalı ) seçeneğini " Ayrıca ortam ışığı kontrol " . Varsayılan olarak işaretlenmemiş
vevarsayılan değiştirmek "Dur ne zaman Wi - Fi " kontrolsüz seçeneği
sabit hata

Android Sürümü: 2.2 ve yukarısı

Google Play 

Full Apk İndir: İndir



Sitenin sağında bulunan reklama 1 kere tıklayarak sitemize katkıda bulunabilirsiniz.

0 yorum: