İphone Safaride Sayfada Arama Yapmak "sayfada bul"


İphone kullanıcıları özellikle daha önce android cihaz kullananlar iphoneda internet sayfasında gezinirken sayfa içi arama yap özelliğinden bi haberler.

Safaride bulunduğunuz web sayfasında kelime yada cümle aramak için resimli anltım yapmayı uygun gördüm. 

Sayfada sörf yaparken aşağıda çıkan kısayollardan ortadaki kare ve üzerinde yukarıya doğru ok bulunan simgeye basıyoruz. 


Alttan açılan menüde yapabileceklerimiz görünüyor


Favori ekle - yer imi ekle - okuma listesi - ana ekrana ekle şeklinde devam eden özellikleri parmağımızla sola doğru kaydırıyoruz. 


Bu özelliklerin sonuncusuna geldiğimizde en sondan 3. Özellik "sayfada bul" özelliğidir. Buna basalım.


Açılan menüde aramak istediğimiz kelime veya cümleyi yazıp sağ alt köşedeki ara butonuna dokunalım. 


Örneğin ben oyun kelimesini aradım ve sarı ile seçilmiş şekilde bana yerini gösteriyor. 

Arama satırının hemen yanındaki aşağı ve yukarı yönlü ok işaretlerine dokunarak önceki yada sonraki aranan kelimenin nerede olduğunu görebilirsiniz. 


0 yorum: